Level UP

Poznaj nasz zespół

Za każdą strategią wdrożeniem i projektem stoją autentyczni ludzie. Level UP to zespół praktyków, którzy wspólnie tworzy kulturę Level Up EXM.

Poznaj ekspertów, którzy zamiast gotowych odpowiedzi, dostarczą Ci spójną wizję i narzędzia, które będą odzwierciedleniem ich osobistych wartości i doświadczeń oraz twoich celów i oczekiwań.

"Sukces nie jest dziełem przypadku. To efekt przemyślanej strategii i zaangażowania właściwych ludzi”

Synergia czerpiąca z Różnorodności

Każdy z naszych Partnerów to odrębna historia oraz unikalne doświadczenia. Różne branże oraz odmienne role. Ta różnorodność to nasza największa siła. Jesteśmy zgraną społecznością profesjonalistów, których łączy wspólny cel: wspieranie przedsiębiorców w skalowaniu ich biznesów

Dzięki tej synergii, niezależnie od Twoich wyzwań, znajdziesz u nas eksperta, który rozumie Twoją specyfikę i pomoże Ci wypracować najlepsze, spersonalizowane rozwiązanie.

Przemysław Młodzianowski

Partner zarządzający

Przez wiele lat zdobywałem doświadczenie w zarządzaniu strukturami rozproszonymi oraz polskimi sieciami franczyzowymi, pracując m.in. w firmach takich jak AIG Bank Polska, Eurobank S.A., BNI Polska. Odpowiadałem za rozwijanie struktur, tworzenie strategii biznesowych i ich skuteczną realizację. Kierowałem zespołami, departamentami czy całą organizacją. Reprezentowałem spółki w Polskiej Organizacji Franczyzodawców (POF) oraz International Franchise Association (IFA). Poza pracą zawodową, pasjonuje mnie edukacja, obecnie prowadzę zajęcia w Szkole Głównej Handlowej.

Michał Niedbała

Partner zarządzający

Przez ponad 25 lat zdobywałem cenne doświadczenie w kierowaniu rozproszonymi strukturami w modelu franczyzowym, pracując dla znanych firm takich jak McDonald’s Polska, Dominos Pizza oraz BNI/CorporateConnections. Moje obowiązki obejmowały rozwijanie struktur korporacyjnych i franczyzowych, nadzorowanie operacji, wspieranie rozwoju partnerów franczyzowych oraz dbanie o bezpieczeństwo korporacji. Reprezentowałem również McDonald’s w organizacji OSAC przy Ambasadzie Amerykańskiej w Warszawie. Poza pracą, pasjonuje mnie sport i nieustanny samorozwój.

Radosław Misztalewski

Partner

Jestem menedżerem C-level i doradcą z ponad 20-letnim doświadczeniem w sektorach Oil & Gas, Energetyki oraz Logistyki. Specjalizuję się w prowadzeniu i transformacjach dużych organizacji, zarządzaniu międzynarodowymi projektami biznesowymi i inwestycyjnymi, optymalizacji procesów logistycznych oraz rozwoju działalności na rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. W swoim portfolio mam realizację projektów o wartości ponad 1 mld euro, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań operacyjnych oraz rozwój nowych modeli biznesowych w branżach infrastrukturalnych.

Elżbieta Wilczyńska-Chorzępa

Partner

Jestem menadżerem operacyjnym z 20-letnim doświadczeniem na rynku finansowym. Specjalizuję się w transformacjach biznesowych, automatyzacji, digitalizacji procesów oraz zarządzaniu strukturami organizacyjnymi. W moim portfolio znajdują się m.in. fuzje bankowe, wdrożenia platform robotyzacyjnych i automatyzacyjnych oraz systemów klasy CRM czy BPM. W Alior Banku Zarządzałam ponad 600-osobowym zespołem odpowiedzialnym za wdrożenia projektowe, zdalną obsługę klienta, pełną obsługę posprzedażową i reklamacyjną, a także rozwój outsourcingu oraz BCM. Poza tym kocham podróże i poznawanie innych kultur.

zobacz NASZE CASE STUDY

co mówią o nas klienci

Firma Lauda CE, lider dystrybucji sprzętu muzycznego w Polsce i Europie Środkowo Wschodniej od 25 lat, ceni sobie pasję do muzyki i technologii. W maju 2021 roku zdecydowałem o audycie zarządczym przez zespół LevelUP, aby wspierać rozwój i ekspansję firmy. Współpraca początkowo jako audyt, przerodziła się w stałe partnerstwo, przynoszące strategiczne wsparcie w sprzedaży, procesach i wdrażaniu rozwiązań. Ich rola jako doradców zarządu oraz bezpośredni udział w działaniach operacyjnych potwierdza wartość tej współpracy w 2024 roku.

ADAM ADAMOWICZ Prezes Lauda CE

Współpraca z Level UP była dla nas inspirującym i skutecznym doświadczeniem. Już od początku doceniliśmy ich zaangażowanie i zrozumienie naszych potrzeb. Pomogli nam uporządkować wartości i misję, które stały się fundamentem naszych działań, oraz wdrożyć zmiany usprawniające codzienną pracę. Dzięki narzędziom komunikacyjnym, takim jak Slack i Trello, nasza współpraca wewnętrzna stała się płynniejsza, a nowy system rekrutacji i onboarding ułatwiły integrację nowych pracowników. Strategia KPI wspiera dział sprzedaży w osiąganiu ambitnych celów. Szczególnie cenimy warsztaty strategiczne, podczas których czuć było ogromne doświadczenie zespołu i autentyczne zaangażowanie w nasz sukces. Efektem są długoterminowe cele i konkretny plan działania, który realizujemy z satysfakcją. Level UP to profesjonaliści wnoszący realną wartość – z pełnym przekonaniem polecamy ich każdej firmie poszukującej partnera w rozwoju.

ALEKSANDRA POPANDA Dyrektor Zarządzająca During Polska